Testează-ţi limitele cu mici ajutoare! Un echipamentde calitate,un teren performant,de exemplu de zgură,şi un mp3 sau telefon la care poţi asculta piese pline de energie sunt esenţiale pentru un antrenament de… maraton.

Când simţi că nu mai poţi înainta,picioarele te lasă,simţi un nod în piept şi setea te doboară,pune pe repeat piesele cântăreţilor Jay Z,The Glitch Mob,Flo Rida şi alţii şi vei vedea cum îţi revin puterile.

Cum să-ţi creşti rezistenţa la efort

Sunt doi paşi esenţiali pe care trebuie să-i urmezi atunci când îţi alcătuieşti o listă cu piese numai bune pentru alergat.

În primul rând trebuie să cauţi melodii care au ritmul mai lent,adică rotaţiile pe minut (bpm) să fie mai rare,de exemplu 73 bpm,75 bpm,iar sunetul să crească în intensitate.

Tempo-ul contează când vrei să te mişti mai încet,astfel încât să faci mai puţine repetări ale mişcării,comparativ cu exerciţiiletip cardio,să zicem.

Intensitatea are un alt rol important,de a da fiecărei mişcări a corpului mai multă putere şi determinare din partea ta.

Iată cele 10 exemple de piese energice,care te pot ajuta să-ţi depăşeşti propriile recorduri la alergat!

1.      Just Blaze,Baauer &Jay Z-Higher-75 BPM

2.      Bastille-Flaws-72 BPM

3.      Flo Rida,Sage the Gemini &Lookas-GDFR-73 BPM

4.      Panic! at the Disco-This Is Gospel-78 BPM

5.      Kevin Gates &August Alsina-I Don't Get Tired (#IDGT) - 70 BPM

6.      T.I. - Go Get It - 76 BPM

7.      Mike Will Made-It, Miley Cyrus, Juicy J & Wiz Khalifa - 23 - 70 BPM

8.      T-Pain & Lil Wayne - Bang Bang Pow Pow - 71 BPM

9.      The Glitch Mob - Can't Kill Us-76 BPM

10.  Justin Timberlake,J. Cole,ASAP Rocky &Pusha T-TKO (Black Friday Remix)-70 BPM