1. Alege să fii fericit la locul de muncă

Fericirea este,în mare parte,o alegere. Un factor important pentru a reuşi să fii fericit la locul de muncă este gândirea pozitivă. Accentuează acele aspecte ale muncii tale care îţi plac. Evită perosanele negative şi bârfele. Găseşte colegi care îţi plac şi lângă care te simţi bine. Alegerile tale definesc experienţa pe care o ai.

2. Fă zilnic ceva care îţi place

Este posibil să nu îţi placă slujba pe care o ai,dar şi în acest caz poţi găsi un aspect care să îţi placă. Analizează-ţi calităţile şi interesele şi găseşte o modalitate de a le implica în munca ta. Dacă reuşeşti să faci asta,slujba ta nu va mai părea aşa rea.

3. Preia controlul asupra dezvoltării personale şi profesionale.

Tu eşti persoana care beneficiază cel mai mult din urma dezvoltării tale profesionale. Cere-i şefului tău sfaturi specifice,dar urmăreşte-ţi planul propriu de dezvoltare şi obiectivele personale.

4. Asumă-ţi responsabilitatea pentru implicarea ta în aspectele companiei

Mulţi oameni se plâng că nu primesc suficientă informaţie în legătură cu ceea ce se întâmplă în interiorul companiei. Lăsând şeful să decidă cantitatea de informaţie pe care o primeşti,adopţi un comportament pasiv. Implică-te mai mult şi caută singură informaţiile de care ai nevoie.

5. Cere feedback

Cere să îţi fie analizată munca. Numai aşa poţi învăţa să eviţi anumite greşeli şi să creşti din punct de vedere profesional.

6. Nu face promisiuni pe care nu le poţi păstra

Unul dintre cele mai frecvente motive de stres şi nefericire este cauzat de nerespectarea promisiunilor. Unii angajaţi petrec mai mult timp căutând pretexte pentru eşecurile lor şi îngrijorându-se în legătură cu eventualele consecinţe decât petrec îndeplinind sarcinile pe care le au. Găseşte o modalitate de a-ţi distribui timpul în mod eficient.

7. Evită negativitatea

Alegând să fii fericit la locul de muncă,alegi să eviţi conversaţiile negative,bârfa şi oamenii nefericiţi. Nu te lăsa descurajată de negativitatea celorlalţi.

8. Fii curajoasă

Unii Oameni detestă conflictele din simplul motiv că nu au participat niciodată la un conflict productiv. Tratat corespunzător,conflictul te poate ajuta să-ţi îndeplineşti misiunea şi să impui viziunile personale.

9. Fă-ţi prieteni

Dacă te simţi bine lângă colegii tăi,te vei simţi mult mai bine la birou iar atitudinea ta va rămâne una pozitivă.

10. Dacă toate celelalte eşuează,caută-ţi un alt loc de muncă

Dacă toate ideile de mai sus nu reuşesc să te facă fericită la locul de muncă,e timpul să îţi reevaluezi opţiunile şi cariera. Nimeni nu îşi doreşte să aibă toată viaţa o slujbă pe care o urâşte. Caută alte locuri de muncă în care te-ai putea simţi mai bine.