Există posibilitatea ca o dietă sănătoasă,la care se adaugă exerciţiu fizic periodic să contribuie cu adevărat la prevenirea cancerului mamar.
 
Când vine vorba despre prevenirea cancerului mamar,riscurile ce nu pot fi controlate,precum vârsta şi încărcătura genetică,pot fi extrem de importante.
 

Cum îl ţii departe

 
1.Evitaţi să deveniţi supraponderală;obezitatea creşte riscul pentru cancer mamar după menopauză
 
2.Hrăniţi-vă sănătos. Mâncaţi cât mai multe fructe,legume şi cereale integrale şi consumaţi cât mai puţine băuturi carbogazoase,carbohidraţi şi grăsimi. Renunţaţi la carnea de porc
 
3.Faceţi mişcare în fiecare zi. Studiile au arătat că efortul fizic reduce riscul de cancer mamar cu 10-30%
 
4.Consumaţi alcool cu moderaţie sau deloc
 
5.Evitaţi "terapia de substituţie hormonală". Terapia hormonală la menopauză creşte riscul apariţiei bolii
 
6.Dacă luaţi medicamente blocante ale estrogenului şi aveţi peste 60 de ani,consultaţi medicul curant asupra posibilelor efecte adverse ale substanţelor tamoxifen şi raloxifen
 
Află cum să previi cancerul mamar AICI.