Obiceiurile alimentare

1.Unge-ţi felia de pâine dimineaţa cu ulei de măsline,în locul untului. Astfel felia ta de pâine va avea cu 29 de calorii mai puţine.

Vei elimina astfel din alimentaţia ta 290 de calorii într-o săptămână,dacă consumi 10 felii.

2.Foloseşte farfurii mici şi albastre. Farfuriile mici îţi induc creierul în eroare,făcându-l să creadă că mănânci mai mult,iar culoarea albastru îţi scade apetitul. Acesta e şi motivul pentru care nu vezi foarte multe alimente albastre.

Vei elimina din alimentaţia ta 500 de calorii într-o săptămână.

3.Bea o sticlă de apă înainte de orice masă. Astfel vei avea senzaţia de stomac plin şi apetitul nu va fi aşa mare. Dacă bei apă pe timpul zilei vei ingera cu 9% mai puţine calorii.

Vei elimina din alimentaţia ta 1,358 de calorii într-o săptămână.

4.Încearcă să eviţi sosurile. Foloseşte în loc de sosuri,ardei iuţi pentru aromă. În plus,ardeii iuţi au rol de accelerator al metabolismului şi vei mânca mai încet datorită iuţimii.

Vei elimina din alimentaţia ta 500 de calorii într-o săptămână.


Citeşte şi:

Cele mai ciudate cure de slăbit

5 alimente-minune pentru slăbit


Obiceiuri privind lichidele

5.Sucurile cu acid trebuie să dispară complet din alimentaţia ta! Optează pentru sucurile natural făcute în casă.

Vei elimina din alimentaţia ta 828 de calorii într-o săptămână.

6.Elimină frişca lichidă sau laptele pentru cafea din alimentaţia ta. Cafeaua neîndulcită are aproape 0 calorii.

Vei elimina din alimentaţia ta 360 de calorii într-o săptămână.

7.Nu exagera cu consumul berii. Bea bere în doze mici,la ocazii speciale.

Vei elimina din alimentaţia ta 388 de calorii într-o săptămână.

Obiceiuri privind munca

8.Lucrează stând în picioare. Dacă stai jos mereu,te îngraşi mai repede. Potrivit oamenilor de ştiinţă,dacă stai jos mai mult de oră,producţia de enzime care ard grăsimile încetineşte.

Vei elimina 828 de calorii într-o săptămână.

9. Fă-ţi singură treburile casnice. Când tunzi gazonul poţi arde până la 450 de calorii pe oră. Când văruieşti în casă poţi arde 368 de calorii,chiar dacă poate fi greu de crezut.

Obiceiuri privind mersul pe jos

10. Nu degeaba există expresia “mersul pe jos face piciorul frumos”. Chiar aşa e ! În plus,mersul pe jos poate preveni diabetul. Chiar dacă comoditatea e mare,alege să mergi pe jos la muncă sau la piaţa pentru a face mişcare.

Vei elimina 3,500 de calorii într-o săptămână.