Şi artiştii au normă: aşa că, în anul aniversar al brand-ului, el trebuia să realizeze 3,33 de lucrări pe zi, ca să se încadreze în termenul de 30 de zile. Colecţia originală a traversat Atlanticul pentru a fi expusă în muzeul Fundaţiei BMW din Statele Unite.

Proiectul realizat în colaborare cu BMW România cuprinde cele mai relevante momente ale istoriei brand-ului bavarez pe circuit. Maşina care a ajuns anul acesta la Concursul de Eleganţă de la Sinaia, BMW 328 Mille Miglia, o bestie ultra-performantă la acea vreme, se regăseşte şi ea printre desenele aromate. La fel şi BMW-ul 328 cu care şi-a început cariera Sir Stirling Moss, omul care avea să scrie istorie pentru Mercedes-Benz.

O poveste spusă de PR-ul de la BMW, Alexandru Şeremet, l-a inspirat pe Adrian Mitu să pună pe hârtie şi un BMW 507, o maşină pe care bavarezii au construit-o pentru a rivaliza cu Mercedes-Benz 300 SL. Dar a fost un eşec total, pentru că modelul a avut costuri de producţie duble faţă de omologul său de la Stuttgart. Una dintre cele 252 de unităţi construite a ajuns în garajul lui Elvis Presley.


Descoperă în fotografii istoria BMW motorsport transpusă în picturi în cafea pe autoexpert.ro.