Cu toate acestea,senzaţia de foame poate fi stăpânită fără să fie consumate calorii în plus. De fapt,consumul unor anumite alimente trimite un semnal creierului şi linişteşte pofta de mâncare. Printre alimentele care menţin senzaţia de saţietate se numără merele,murăturile şi ciocolata neagră,informează huffingtonpost.com.

1. Merele

A consuma un măr cu aproximativ jumătate de oră înainte de masă este recomandat,întrucât fibrele şi apa din acest fruct va oferi senzaţia de saţietate,astfel că o persoană va mânca mai puţin la o masă.

2. Avocado

A consuma jumătate de avocado în timpul prânzului ar putea contribui la obţinerea senzaţiei de saţietate pentru restul după-amiezii,potrivit unui studiu publicat în Nutrition Journal. Femeile care au consumat avocado s-au simţit cu 22% mai satisfăcute,iar dorinţa de a consuma gustări trei ore mai târziu a fost cu 24% mai mică decât dacă nu ar fi mâncat avocado.

3. Năut,linte,fasole şi mazăre

Aceste alimente sunt bogate în proteine,fibre,antioxidanţi,vitaminele B şi fier. Cu cât o persoană consumă mai mult aceste alimente,cu atât apetitul său va fi sub control.

Află de AICI ce alimente îţi alungă foamea.