Principii

-Serveşte alimentele permise în 3-5 mese (3 mese principale,2 gustări).

-Respectă întocmai cantităţile de alimente indicate şi ora la care iei masa (cu un interval de maximum 6 ore între mesele principale).

-Nu consuma alte alimente între mesele prescrise (se pot bea doar lichide din categoria celor permise.

-Nu consuma alcool. Dacă se doreşte consumarea de alcool se vor alege vinul alb sau răşu şi acestea după masă (maximum 100 mil/ săptămână).

-Bea (opţional) o cană de ceai cald (de slăbit-cu efecte diuretice,laxative şi de stimulare a procesului de transformare a unor substanţe organice asimilate în produse mai simple,care sunt eliminate) înainte de masa principală.

-Nu depăşi 2 gălbenuşuri de ou de 2 ori pe săptămână (de preferat fierte tari).

-Nu îngroşa supele sau ciorbele cu orez,griş,paste făinoase sau cartofi.

-Nu prepara sosuri cu unt,făină sau smântână.

-Daca varza,morcovul,spanacul va produce disconfort abdominal,înlocuieşte-le cu alte legume permise. Acestea pot fi consumate sub formă de salate cu ulei de măsline sub formă de sotte sau la cptor (doar cu o linguriţă de ulei de măsline).

-Ultima masă a zilei va fi luată cel târziu la ora 20.00 (sau cu trei ore înainte de culcare).

-Consumă de 2 ori pe săptămână carne de peşte.

-Redu consumul de sare la 5g/zi.

-Pentru cafea nu se va folosi lapte condensat,ci lapte proaspăt,degresat (1,5% grăsime).

-Fructele se mănâncă la 2 ore distanţă de masă (de preferat înainte de masă).

 

Campanie susţinută de: