Înainte de toate, cantitatea nu trebuie comparată cu calitatea. Mulţi oameni tind să le confunde, gândindu-se la prima masă din zi ca la una bogată. Din această cauză sunt provocate în corp mai multe tulburări, care îţi afectează activităţile de zi cu zi. În plus, substanţele nutritive care sunt luate din alimentele pe care le mâncăm după ce ne trezim sunt asimilate de organism, ele fiind cele care ne dau energia de care avem nevoie pentru a rezista întreaga zi.

Reţete de mic dejun:

Mango şi seminţe de chia

Ai nevoie de:

-    2 linguri de seminţe de chia
-    ½ cană lapte de soia
-    1 mango (mediu), fără coajă
-    sucul de la o lămâie verde
-    1 iaurt natural

Mod de preparare:

Pune într-o cană mai mare seminţele de chia şi laptele de soia. Lasă-le vla înmuiat vreo 40 de minute. Curăţă de coajă mango, taie-l felii. Apoi, pune laptele cu seminţele de chia şi felii de mango într-un vas înalt. Procesează-le cu mixerul câteva minute. Adaugă la final sucul de lime şi iaurtul. Amestecă cu o lingură ca să se încorporeze toate ingredientele. Se mănâncă după 10 minute. Este delicios!

Ouă cu spanac

Pentru mulţi oameni, micul dejun înseamnă un ou. Dar nu este cea mai bună alegere. Combină oul cu o legumă, cum este spanacul.

Ai nevoie de:

-    1 lingură de ulei de măsline
-    1 legătură de spanac
-    3 ciuperci
-    ½ legătură de salată verde
-    2 ouă
-    sare
-    piper

Mod de preparare:

Spală toate legumele (ciupercil, salata verde, spanacul), stoarce excesul de apă şi apoi taie-le mai mărunt.  Pune o tigaie pe foc. Toarnă uleiul, apoi legumele tocate. Amestecă cu o lingură. Pune ouăle la final ca să se prăjească, pe care presari sare şi piper, după gust. Pune ouăle şi legumele pe o farfurie.
Poftă bună!

Credit foto: www.heartlightliving.com