Apa

Vei spune că este un clişeu,dar apa este absolut esenţială în menţinerea sănătăţii întregului organism,eliminarea toxinelor şi scăderea în greutate. În plus apa ajută ficatul să funcţioneze corect. Ai nevoie de multă apă. Mare parte o vei consuma de bună voie,în formă pură,iar necesarul va fi completat de alimentele care conţin apă. Ştiai că organismul tău,atunci când se simte deshidratat,îţi dă de fapt semnale de foame? Fii isteaţă şi bea apă! Dacă deprinzi acest obicei vei vedea că talia ta se va subţia de la o zi la alta! Bea zilnic 8-12 pahare de apă pe zi,mai ales când vin „poftele alimentare“.

Exerciţiile

Da ştiu că nu vrei să auzi de mişcare,eşti şi aşa destul de obosită! Dar mişcarea regulată îţi arde caloriile pe bandă rulantă. Nu e atât de complicat pe cât pare! Secretul este să-ţi găseşti o rutină de seară,care să-ţi aducă plăcere,dar şi să te ajută să arzi calorii în mod constant. De exemplu,seara după ora 5 poţi ieşi cu copilul sau cu căţelul în parc şi să alergi cu ei. Încearcă să mănânci cât mai puţin după această cursă,deloc uşoară! Mai poţi merge pe jos,după cină. Apucă-te de grădinărit,fă curat în curte,încearcă câteva exerciţii de gimnastică pe muzică. Cum spuneam:găseşte-ţi rutina care te pune-n mişcare. După 30 de zile,cântăreşte-te şi scrie-ne cu câte kilograme cântăreşti mai puţin.


Citeşte şi:

Cum slăbeşti rapid în 3 paşi

Cum slăbeşti în funcţie de zodie