Hochland este sinonim cu bucuria de a fi alături de cei dragi,de a strânge familia în jurul mesei. Acesta este mesajul cheie al noii platforme de comunicare a brandului-„Hochland te inspiră să creezi momente de bucurie pentru cei dragi".

Încă de la început, Hochland s-a evidenţiat prin inovaţie, marcând numeroase premiere: prima brânză topită triunghiuri care combina sortimente diferite în acelaşi pachet – Mixtett; în 2002 a fost lansat caşcavalul Hochland care se remarca prin gustul special şi forma rectangulară, atipică la acea vreme, când restul producătorilor comercializau roţi de caşcaval; a introdus şi primul caşcaval felii (2002) sau primul caşcaval pane (2007).

De asemenea, a creat piaţa de creme de brânză în România, prin lansarea mărcii Almette (2001); a oferit primele pachete duble de brânză topită triunghiuri şi felii – “pachetele de familie”; iar Telemeaua cuburi cu roşii şi busuioc a adus consumatorilor un produs deja porţionat, foarte practic.

Cu ocazia aniversării celor 20 de ani, Hochland desfăşoară în perioada 2 septembrie – 27 octombrie campania promoţională „Câştigă premii, dăruieşte bucurii". Consumatorii pot participa la promoţie achiziţionând orice produs din gama:brânză topită triunghiuri/ felii,caşcaval sau telemea de vacă.

Trebuie doar să înscrii codul unic de pe ambalaj pe site-ul www.hochland20deani.roşi află pe loc dacă ai câştigat. Sunt oferite premii la alegere,atât pentru persoana care participă la promoţie,cât şi pentru cineva drag:10 câştigători vor primi zilnic câte 2 premii,precum şi 20 de excursii în Europa,sub forma unui voucher/cupon de călătorie.