-Bea apăînainte de fiecare masă.

-Evită porţiile de mâncaremai mari decât pumnul tău.

-Mănâncă dinfarfurii mici.

-Nu sări peste micul dejun.

-Taie carnea în bucăţele mici,mănâncă încet,mestecă bine mâncarea.

-Mănâncă înainte să simţi că mori de foame.

-Nu mai mânca dacă simţi că te-ai săturat.

-Coboară din autobuz cu o staţie înainte de destinaţie şi mergi pe jos.

-În funcţie de ora la care te culci,ia ultima masă cu 3-4 ore înainte de culcare.

-Înlocuieşte prăjelilecu grătarul.

-Găteşte carnea de pui fără piele.

-Mănâncă multe legume crude şi fructe.

-Mănâncă trei mese principale şi două gustări pe zi.

-Gustăriletrebuie să fie legume şi fructe.

-Rezervă-ţi zilnic 30 minutesă te joci cu copiii.

-Dacă ai un serviciu sedentar,fă dimineaţa măcar 10 minute de mişcare.

-Renunţă la lift. Urcă şi coboară pe scări.

-În loc de sucuri,bea apă plată cu suc de lămâie.

-Fă o listăcând mergi la cumpărături,astfel eviţi să cumperi sub impulsul momentului.

-Ocoleşte raionul de dulciuri,se va găsi întotdeauna ceva care-ţi face cu ochiul.

 

Câte calorii trebuie să consumi?

Pentru a slăbi exact cât îţi doreşti,cântăreşte-te şi înmulţeşte numărul kilogramelor pe care le ai cu 33. Vei obţine numărul de calorii necesar zilnic pentru a-ţi menţine greutatea. Pentru a slăbi aproximativ 1 kg pe săptămână trebuie să scazi din alimentaţie 1000 calorii. Indierent de rezultatul formulei însă,numărul de calorii zilnice nu trebuie să scadă sub 1200!