Nuca de cocos

Acest fruct exotic,dar în special uleiul obţinut din el,se numără printre cele mai recomandate alimente pentru tiroidă. Nuca de cocos are proprietăţi antibacteriene,antivirale,iar substanţele nutritive din conţinutul ei impulsionează metabolismul. În plus,este bogată în acid lauric care asigură buna funcţionare a tiroidei.

Somonul

Este unul dintre cele mai sănătoase alimente pe care le poţi consuma,întrucât conţine o mulţime de substanţe nutritive precum Omega-3,amino-acizi şi complexul de vitamine B. Pentru a funcţiona normal,tiroida are nevoie de grăsimi mononesaturate,în caz contrar producţia de hormoni scade. Grăsimile bune asigură scăderea în greutate,previn bolile de inimă precum şi pe cele tiroidiene.

Citeşte şi:

Când tiroida se dereglează...

Învaţă să recunoşti cancerul de tiroidă

Nucile,migdalele şi seminţele

Toate nucile şi seminţele sunt recomandate pentru glanda tiroidă,întrucât au cel mai ridicat aport de grăsimi. Însă,pentru a stimula metabolismul şi pentru a beneficia de acest cocktail,este recomandat să eviţi nucile şi seminţele prăjite. Chiar dacă sunt mai bune la gust,prin prăjire ele îşi pierd din calităţi şi capătă un aport nedorit de calorii. Nu uita de alune,migdale sau nuci braziliene pentru că o mână din acestea îţi vor asigura doza zilnică de magneziu,seleniu,proteine,zinc,fier şi cupru.