Când mănânci în oraş,o supă de legume este un mod sănătos de a te menţine departe de coşul de pâine. Dar nu este vorba doar despre câte caloriivei salva. Lichidele fierbinţi te pot ajuta,de asemenea,să te simţi mai plină,aşa că vei mânca de fapt mai puţin din felul doi şi din desert. Totuşi,pentru că zilele însorite nu au plecat de tot,încă,iar o supă fierbinte chiar ne strică cheful,te ajut să descoperi alte trei alimente care reduc pofta de mâncare şi care vor ajuta să te simţi îndestulatăşi să-ţi atingi obiectivele de pierdere în greutate.

Salata de spanac

Dacă mănânci un castron de salată de spanac înainte de masă,vei constata cu surpriză că aperitivul rămâne aproape intact. O porţie de spanac face oamenii să se simtă mai plini şi reduce pofta de mâncare,potrivit unui nou studiu al cercetătorilor americani.

Spanacul conţine membrane numite thylakoids,care ajută la eliberarea hormonilor de saţietate şi s-a dovedit că reduc pofta de dulciuri. Rezultatul? Vei fi mai puţin tentată să ronţăi tot felul de prostii sau să te năpusteşti asupra desertului.

Merele

Ronţăind un măr pe zi este nu doar o strategie de reîmprospătare,ci şi o metodă de a ţine o dietăsub control. Merele sunt bogate în apă şi fibre,ceea ce te va face să te simţi plină,fără a consuma prea multe calorii. În plus,merele sunt unul dintre puţinele fructe care conţin pectină,care încetineşte digestia în mod natural şi creează un sentiment de saţietate.

Mai mult, un studiu publicat în revista Appetite a constatat că a consuma un măr întreg înainte de masă,spre deosebire de a bea suc de mere,îi face pe oameni să se ​​simtă mai sătui şi să consume mai puţine calorii.

Avocado

Adaugă câteva felii de avocado la sandwichul mâncat pe fugă în drum spre serviciu. Vei obţine grăsimi sănătoase şi fibre care te vor ajuta să nu-ţi mai fie foame timp de câteva ore. De fapt,femeile care au mâncat o jumatate de avocado la prânz s-au simţit cu 22%  mai mulţumite faţă de cele care au consumat alte alimente.