Limonada cu ghimbir te hidratează

Dacă vrei să alungi senzaţia de moleşeală datorată căldurii şi să-ţi „încarci bateriile“,prepară-ţi o limonadă gustoasă cu ghimbir. Taie cubuleţe 100 de grame de ananas,apoi adaugă o jumătate de lămâie şi o linguriţă cu ghimbir ras. Toate ingredientele se zdrobesc cu ajutorul unei linguri de lemn,iar deasupra se pune apă rece. Te vei delecta astfel cu o limonadă savuroasă,puţin acidulată,dar plină de vitamine şi minerale care te vor revitaliza. Poţi sta liniştită în privinţa siluetei,întrucât un pahar are numai 150 de calorii. În cazul în care vrei s-o îndulceşti,optează pentru o linguriţă cu miere.

Mixul de fructe şi iaurt îţi dublează forţele

În unele dimineţi chiar nu ai timp să-ţi prepari micul dejun,dar asta nu înseamnă că nu trebuie să-ţi iei porţia zilnică de energie. Îţi ia doar cinci minute să pregăteşti o licoare delicioasă care să conţină toate substanţele nutritive necesare pe timpul zilei. Ai nevoie de două piersici,din care ai scos sâmburii,100 de grame de zmeură,100 ml de suc proaspăt de portocale şi 100 ml de iaurt degresat. Se combină şi apoi se pun toate într-un blender,timp de un minut. Adaugă puţină gheaţă şi va deveni băutura ta preferată în zilele călduroase. În plus,conţine doar 160 de calorii.

Sucul de legume creşte rezistenţa la efort

Pentru momentele în care oboseala parcă te doboară şi nu te mai poţi concentra,pregăteşte-ţi o băutură delicioasă din fructe şi legume proaspete. Amestecă într-un blender două mere fără coajă şi sâmburi,o jumătate de portocală şi doi morcovi. Când s-au omogenizat,adaugă apă în funcţie de consistenţa pe care ţi-o doreşti. Vei avea parte de un preparat simplu,sănătos şi săţios,iar cele 200 de calorii pe care le oferă organismului se vor elimina rapid pentru că vei fi mult mai energică decât de obicei.

Cu ce poţi înlocui cafeaua din comerţ

Alternativa mai sănătoasă pentru aromatul elixir de dimineaţă cu care te-ai obişnuit până acum este cafeaua de cicoare. Este asemănătoare la gust celei clasice,dar nu provoacă dependenţă. O ceaşcă în fiecare dimineaţă te va ajuta să-ţi îmbunătăţeşti puterea de memorare şi să fii mai activă,întrucât îţi protejează ficatul şi înlesneşte eliminarea toxinelor din organism.

Modul de preparare este aproape identic cu cel al cafelei obişnuite. Rădăcinile de cicoare se curăţă,se spală foarte bine şi se pun la uscat. Se taie în bucăţele mici şi se prăjesc,după care se transformă în pulbere. Ai nevoie de o linguriţă cu pulbere de cicoare la 100 ml de apă,care fierb împreună un minut. La final,poţi adăuga o jumătate de linguriţă cu miere şi vei obţine o licoare delicioasă care însumează modesta cifră de 150 de calorii.

O variantă foarte gustoasă ca să-ţi faci mai mult chef de muncă este cafeaua din năut. Bogat în aminoacizi şi minerale,acest preparat n-ar trebui să lipsească din dieta persoanelor anemice. În plus,îţi protejează sistemul cardiovascular. La fel ca la o cafea clasică,boabele de năut se prăjesc,se macină şi se pregătesc după reţeta cafelei la ibric. Pentru un plus de gust,poţi adăuga în băutură lapte degresat. O ceaşcă are în jur de 100 de calorii.