De fapt,nicio băuturăîn sine nu este un glonţ de argint pentru slăbire. Dar există unele băuturi care,împreună cu un stil de viaţă sănătos,pot da un impuls eforturilor tale de pierdere a greutăţii.

Cafeaua

Cercetările arată că băutul a două până la trei ceşti de cafeaînaintea unui antrenament te va face să lucrezi mai mult şi asta înseamnă că vei consuma mai multe calorii. Dar aminteşte-ţi:întotdeauna bea-o neagră,deoarece adaosul de smântână şi zahăr este cel mai rapid mod de a anula beneficiile cafelei.

Apa

Înlocuişte lămâia cu o mână de gheaţă:băuturile reci solicită corpului tău să consume mai multă energie pentru a menţine temperatura la  37 grade. Acest lucru înseamna că poate ajuta organismul să ardă până la 100 de calorii în plus. Fă-o în fiecare zi şi ai putea pierde până la 4 kg pe parcursul unui an.

Ceaiul verde

Nu numai că ceaiul verde nu are calorii,dar el poate ajuta,de asemenea,la stimularea arderii grăsimilor şi pierderii în greutate. Într-un studiu,participanţii care au băut patru ceşti de ceai verde pe zi,timp de două luni,au pierdut  cu 2 kg mai mult decât cei care au băut apă pur si simplu,potrivit unui studiu publicat în Jurnalul Colegiului American de Nutriţie. O altă analiză din 2013,a constatat că persoanele care beau ceai verde cântăresc mai puţin,au talii mai mici,şi se bucură de beneficiile acestuia. Alege ceai proaspăt – cel cumpărat de la magazin tinde să aibă mai puţini antioxidanţi şi poate avea zahăr în exces. Stai departe de suplimentele de ceai verde. Sunt o cauză frecventă a afecţiunilor hepatice şi pot conţine doze nesigure de compuşi izolaţi din ceai.