Atunci când vrei să începi să ţii dietă,trebuie să te pregăteşti mental şi să înţelegi că dacă acea dietă este sănătoasă şi progresivă,nu o să ofere rezultate imediat. Are nevoie de timp. Nu există nicio dietămiraculoasă,dar prin practicarea de exerciţii fizice poţi ajunge la numărul de kilograme pe care ţi-l doreşti.

O dietă care chiar funcţionează te face să te simţi mai energică,stimulează sănătatea corporală şi mentală. Secretul acestor trei diete este modul în care mănânci. Sunt opţiuni diferite,care permit obţinerea de rezultate în doar câteva zile. Cu răbdare şi perseverenţă,dieta va ajuta la atingerea greutăţii ideale,fără a sacrifica lucrurile pe care le iubeşti.

Iată care sunt cele trei diete:

1. Dieta scăzută în carbohidraţi

Mulţi nutriţionişti recomandă dietele reduse în carbohidraţi,deoarece aceştia sunt o sursă de energie care se transformă în depozite de grăsime dacă nu sunt folosite de către organism. În schimb,este recomandat consumul de glucide,care sunt rafinate.

Această dietă va elimina complet consumul de făina albă şi produsele pe bază de făină. De evitat sunt şi alimentele din cereale integrale,deoarece de prea multe ori acestea sunt preparate pe bază de făină albă şi tărâţe,contribuind la creşterea în greutate.

Cu toate acestea,poţi consuma cantităţi mici de anumite alimente din cereale integrale,cum sunt orezul,ovăzul,quinoa şi meiul. Acestea se pot consuma în porţii mici la micul dejun şi masa de prânz,dar niciodată la cină. Trebuie să incluzi mai multe alimente pe bază de proteine şi grăsimi,chiar dacă acest lucru ar putea veni ca o surpriză.

Alege întotdeauna produse naturale,neprelucrate,care sunt de înaltă calitate şi uşor de digerat. Pentru proteine,încearcă carnea albă,peştele,brânza,ouăle,legumele,fructele cu coajă,dar doar unul pe zi. În ceea ce priveşte grăsimile,ai posibilitatea să incluzi uleiuri vegetale,cum sunt uleiul de măsline,de seminţe de in,de nucă de cocos sau de susan,avocado.

2. Dieta cu mese echilibrate

Această dietă include mese echilibrate pe tot parcursul zilei,dar necesită acordarea unei atenţii deosebite cinei,pentru că această ultimă masă este una dintre principalele cauze ale excesului de greutate. În timpul zilei trebuie mâncat cu moderaţie,fără a abuza de anumite alimente şi includerea de mici gustări între mese.

Mănâncă întotdeauna înainte de ora 20. Dacă mai târziu îţi este foame,bea un ceai sau mănâncă un măr înainte de culcare. Cina trebuie să constea întotdeauna dintr-un fel de mâncare de legume,cum sunt salatele,legumele la grătar sau supele. O porţie de proteine care pot fi luate din peşte,carne slabă sau ouă,care sunt preparate la grătar sau la cuptor. La desert,un mărsau o pară.

Dacă urmezi aceşti paşi,o să observi că slăbeşti gradual,deoarece în timpul nopţii corpul elimină cele mai multe toxine. Acest lucru este impiedicat dacă mănânci prea mult la cină.

3. Dieta care controlează cantitatea

Această dietă finală se bazează pe simplu fapt că atunci când mănânci prea mult,poţi adăuga kilograme. Bucură-te în continuare de plăcerile nevinovate,atâta timp cât faci acest lucru cu moderaţie şi la momentele potrivite ale zilei.

Poţi consuma până la cinci mese pe zi,dar este important să nu mânânci până simţi că nu mai poţi. Pentru a evita nevoia de a mâncamai mult,bea un ceai digestiv,care îţi va da acel sentiment de plenitudine.

Produsele alimentare sunt o modalitate de a atenua foamea. Atunci când mâncarea este mestecată bine,vei vedea că organismul nu are nevoie de cantităţi enorme de produse alimentare,iar tu vei digera şi absorbi substanţele nutritive la fel de bine.

Credit foto:www.steptohealth.com