Exerciţiu pe perete

Acest exerciţiu este foarte benefic pentru întărirea muşchilor de pe picioare şi coapse, îmbunătăţind în acelaşi timp şi echilibrul. Lipeşte spatele de perete, îndepărtează picioarele şi lasă-te în jos, apoi ridică-te sus cu forţă. Repetă ridicările şi coborârile de 10 ori, ţinând mâinile pe lângă corp. Un astfel de exerciţiu nu durează mai mult de 5 minute.


Exerciţiu pentru mâini

Recomandat persoanelor care se antrenează zilnic, acest exerciţiu este foarte bun pentru îmbunătăţirea circulaţiei sangvine în sânge. Adoptă aceeaşi poziţie ca la flotări, numai că diferenţa este dată de următorul lucru: din poziţia de flotări ridică piciorul stâng, iar în acelaşi timp îl ridici în sus şi pe celălalt. Repetă de 5 ori.


Genuflexiuni

Pentru acest exerciţiu se stă în poziţie verticală. Îndepărtează picioarele şi întinde mâinile în faţă. Lasă-te uşor în jos, menţinând spatele drept. Stai în această poziţie 30-60 de secunde şi apoi revii la poziţia iniţială. Un set trebuie să conţină 10 mişcări. Recomandate sunt cinci seturi.



Credit foto: www.womensok.com

Sursă video: www.youtube.com