1. Lămâia


Bea un pahar cu apă minerală şi sucul de la o lămâie stoarsă în fiecare zi pentru a trata ficatul gras. Lămâile conţin vitamina C şi acid citric, acţionând precum un digestiv, ajutând la descompunerea alimentelor din interiorul intestinelor, uşurând digestia.

2. Para


Conţin o mulţime de elemente nutritive şi au o concentraţie ridicată de apă, fiind ideale în curele de slăbit. Datorită zaharurilor naturale conţinute, perele pot fi consumate fără probleme şi de diabetici. Pentru a elimina colesterolul şi pentru a regla activitatea tractului digestiv, include perele în alimentaţia ta, deoarece conţin fibre insolubile. Dacă vei mânca două pere pe zi, organismul va beneficia de 20% din doza zilnică recomandată de vitaminaC, 10% din acidul folic şi o doză ridicată din complexul de vitamine E. Toate aceste caracteristici clasează perele în topul fructelor recomandate pentru tratarea ficatului gras, în special datorită capacităţii lor de a stimula secreţia sucului gastric.

3. Pepenele


În special sucul de pepene, în combinaţie cu seminţe de papaya ajută la reducerea depozitelor de grăsime, stimulând producţia bilei şi permiţând absorbtia grăsimilor şi a vitaminelor. În plus, are proprietatea de a elimina toxinele şi de a micşora nivelul colesterolului. Cum îl prepari? Din două felii de pepene, un pahar de apă purificată şi două seminţe de papaya. Combină aceste ingrediente şi pune-le într-un blander. Nu strecura sucul şi bea-l cu încet, mestecând bine bucăţile de seminţe de papaya.