Atenţie la dietă

Afinele,peştele,precum şi seminţele şi nucile sunt alimente extrem de sănătoase,dar cu un grad ridicat de aciditate. Pentru a preveni ca organismul tău să aibă carenţe de calciu şi de potasiu,este bine să consumi aceste alimente,însă fără să le introduci în dieta ta de zi cu zi.  Astfel vei putea profita de grăsimile sănătoase din conţinutul lor şi să previi în acelaşi timp osteoporoza.

Totodată,evită produsele grase sau preparate termic prin prăjire întrucât sunt bogate în grăsimi saturate,care vor favoriza acumularea de kilograme în plus şi îmbătrânirea prematură a tenului care va duce la apariţia ridurilor.

Citeşte şi:

Metode de încetinire a procesului de îmbătrânire

Top 3 vitamine antiîmbătrânire

Renunţi complet la grăsimi

Pentru a funcţiona corespunzător,organismul are nevoie şi de grăsimi,în special de cele mononesaturate. În cazul în care elimini din alimentaţia ta grăsimile,pielea nu va mai produce suficient colagen şi va deveni foarte uscată,iar părul va fi lipsit de strălucire şi tern.

Preferi cafeaua în locul ceaiului

Chiar dacă boabele de cafea sunt pline de substanţe nutritive,ele nu pot depăşi numărul de antioxidanţi care se regăsesc în ceai,mai ales în cel verde. Aşadar,ar fi indicat să înlocuieşti din când în când ceaşca de cafea cu una de ceai.