1. Alimente care te binedispun - Ciocolata te scapă de stres

Simţi că îndatoririle zilnice nu se mai termină, eşti obosită şi tot ce ai vrea e să pleci acasă. Îţi poţi încărca bateriile repede cu câteva pătrăţele de ciocolată neagră. Aceasta reduce nivelul de stres din organism, în special al cortisolului. Dacă îţi faci griji din cauza numărului ridicat de calorii, ei bine trebuie să ştii că pe piaţă există numeroase varietăţi de ciocolată neagră, unele dintre ele având un număr scăzut de calorii şi de grăsimi.

2. Alimente care te binedispun - O salată cu spanac

Da, nu pare meniul ideal pentru momentele în care nu eşti în apele tale, dar această salată face minuni atunci când eşti obosită şi nu te poţi concentra. Spanacul este îmbogăţit cu acid folic, de ajutor în stimularea memoriei, întrucât stimulează circulaţia sângelui şi implicit a substanţelor nutritive către creier. Adaugă în salată cartofi, cereale integrale şi ciuperci, iar efectul va fi mai puternic.

3. Alimente care te binedispun - Unt de arahide pe felii de măr

Simţi că-ţi sare ţandăra din orice şi nimeni nu mai reuşeşte să-ţi intre în graţii? Poate fi un semn că organismul tău are nevoie de energie, iar cele mai indicate alimente sunt cele care conţin atât proteine cât şi carbohidraţi. Din carbohidraţi organismul îşi va extrage energia de care are nevoie, în timp ce proteinele vor încetini digestia pentru ca zahărul să rămână mai mult timp în sânge şi să nu mai fie nevoie să-l consumi în exces. Încearcă aşadar „tartinele” de măr unse cu unt de arahide şi vei avea o gustare delicioasă, dar şi sănătoasă.


Citeşte şi:

Iată cum te menţine în formă ciocolata neagră

Gustări sub 200 de calorii