1. Mierea,pentru a evita pofta de dulce

Datorită puterii mari de îndulcire pe care o are mierea,ea poate înlocui cu succes zahărul de care simţi atâta nevoie. Când prepari dulciuri în casă,nu uita că 65 g de miere echivalează cu 100 g de zahăr. Mierea o poţi mânca şi pe pâine dimineaţa,în locul cremelor cu ciocolată din comerţ.

2. Vanilia,portocala şi lămâia dau gust preparatelor tale

Extractele natural de lămâie,de portocală,vanilie sau esenţele care le au la bază confer savoare deserturilor pe care le faci şi înlocuiesc zahărul,fără să te îngraşe.

3. Condimentele te dezobişnuiesc de zahăr

Scorţişoara este unul dintre condimentele cele mai iubite. Nu are calorii şi dă un gust extraordinar preparatelor dulci,checurilor,tartelor,compoturilor şi salatelor de fructe. În plus,adăgând condiment precum scorţişoara,vei descoperi savoarea care te va ajuta să te obişnuieşti şi cu altceva decât cu gustul dulce al zahărului.

Alte alimente cu care poţi înlocui dulciurile

-nuci si seminţe nesărate

-fructe proaspete

-iaurt simplu degresat cu fructe proaspete pe care le adaugi tu

-cereale integrale îndulcite cu miere

-spume din fructe proaspete

-ciocolată amăruie (1-2 pătrăţele pe zi)