Renunţă la zahăr

Este ştiut că zahărul are un impact negativ asupra celulelor cancerigene. În urma numeroaselor studii s-a constatat că acesta hrăneşte celulele cancerigrene şi joacă un rol major în apariţia multor afecţiuni grave, printre care se numără şi diabetul. Tototdată, prea mult zahăr va afecta funcţiile sistemului imunitar şi va încetini funcţiile creierului.

Fă sport cu regularitate

Chiar dacă nu eşti neapărat adepta mişcării şi nu ai un program zilnic de mişcare, poţi începe să introduci treptat sportul în activităţile tale. Unul dintre principalele motive pentru care ar fi sănătos să faci acest lucru este impactul pozitiv pe care sportul îl are asupra sănătăţii creierului şi rolul de prevenire al cancerului, datorită oxigenării celulare. În timp ce zahărul hrăneşte celulele cancerigene, acestea nu se pot dezvolta în prezenţa unei cantităţi mari de oxigen. De asemenea, s-a demonstrat că exerciţiile fizice au ajutat la mărirea ratei de supravieţuire în urma cancerului.

Elimină stresul

Există o legătură strânsă între riscul de a dezvolta cancer şi neurotoxicitate, din cauza cortizolului, hormonul de stres. În mod normal, în situaţiile limită, cortizolul este vital deoarece poate redirecţiona către funcţiile corpului, ajutându-te să supravieţuieşti. Însă o cantitate prea mare de cortizol dezvoltată în urma stresului poate deveni dăunătoare, crescând riscul apariţiei cancerului. În urma investigaţiilor s-a constatat că 65% dintre pacientele cu cancer avansat de sân aveau un nivel ridicat al cortizolului în timpul zilei. De aceea, este recomandat să ai grijă de sănătatea mentală şi să te relaxezi ori de câte ori ai posibilitatea, fie doar prin simplul fapt că pictezi, te rogi sau ieşi la o plimbare în parc.
sursă foto: mrsgreensworld.com