1.Deshidratarea

Atunci când organismul tău nu primeşte hidratarea de care are nevoie pentru a funcţiona în parametrii normali, acesta se revoltă şi te privează de odihna de care ai atâta nevoie. Din cauza lipsei hidratării, tensiunea arterială scade şi este încetinită eliberarea de oxigen în creier, ceea ce duce la starea de oboseală chiar şi după o noapte întreagă de somn. Este importantă cantitatea de apă pe care o beţi pe parcursul întregii zile.

2.Lipsa mineralelor din organism

Lipsa mineralelor din organism poate duce la oboseală permanentă. Dintre toate mineralele de care are nevoie organismul tău, magneziul joacă cel mai important rol pentru un somn odihnitor. Acesta menţine nivelul de glucoză dar şi sănătatea muşchilor. Lipsa lui te face să te simţi fără energie şi obosită întreaga zi. Mănâncă mai multe legume cu frunze verzi, te vor ajuta să ai un somn adânc şi să te trezeşti odihnită.

3.Probleme digestive

Digestia este importantă pentru organism, de aceea este foarte important să ai grijă ce alimente consumi. Pentru un somn odihnitor, ai nevoie de melatonină. Pentru a produce această substanţă, corpul tău are nevoie de o altă substanţă numită serotonină. Dacă sistemul digestiv asigură un nivel suficient de serotonină, vei avea asigurat un somn odihnitor. Adaugă mai multe fibre în alimentaţia ta şi vei vedea rezultatele fără întârziere.

Atunci când eşti în armonie cu organismul tău, starea de bine este permanentă în viaţa ta. Starea de bine este dată în mod direct de o alimentaţie sănătoasă, bogată în vitamine, nutrienţi şi fibre. Totodată, alimentaţia duce şi la un somn odihnitor, de care ai nevoie pentru o armonie deplină. Reflexia unei alimentaţii sănătoase este în calitatea somnului tău.