Regula numărul 1:urmează un regim hipocaloric

 

Este metoda cea mai sănătoasă şi cea mai eficientă,susţin specialiştii,pentru a pierde în greutate. Îţi permite să ai o alimentaţie variată,să nu duci lipsă de vitamine şi minerale,şi nu îţi forţezi organismul. Regula e simplă:ca să slăbeşti,trebuie să arzi mai multe calorii decât cele furnizate de alimentele pe care le consumi. Pur şi simplu alege,cu ajutorul unui tabel de calorii,alimentele cu aport scăzut,şi consumă în cantităţi foarte mici alimentele cu aport ridicat care-ţi fac cu ochiul şi de care ţi-e porftă. Mănâncă variat,în porţii mici,şi nu depăşi limita de 1200-1400 calorii pe zi. Renunţă la produse semipreparate,la sucuri şi băuturi carbogazoase,şi prepară-ţi singură felurile de mâncare preferate.

 

 

Regula numărul 2:dă prioritate legumelor ... şi exerciţiilor fizice

 

Alimentele recomandate:fructe,legume,cereale integrale,peşte,carne slabă. Pofteşti la o pizza sau la o amandină? Mănâncă o felie mică din fiecare şi împarte restul cu un prieten. Şi nu uita că,pe lângă dietă,trebuie să faci şi exerciţii fizice!

 

 

Regula numărul 3:ai răbdare

 

Nu-ţi propune să slăbeşti în timp record,rezultatele regimului hipocaloric se văd în timp. Important e să continui să verifici calorii alimentelor consumate şi după ce ai slăbit. O dietă sănătoasă este un agajament pe durată nedeterminată:ideea e să găseşti un echilibru între mâncărurile sănătoase şi micile pofte culinare,la care nu ai cum să renunţi total.