Iată câteva reţete de smoothie-uri, care cu siguranţă vor fi pe placul tău.

Smoothie de căpşuni cu îngheţată

Această băutură este delicioasă, foarte nutritivă şi va fi pe placul celor mici, care nu vor refuza s-o bea.

Ai nevoie de:

-    10 căpşuni
-    4 linguri iaurt
-    ½ cană de apă
-    ½ cană de lapte degresat
-    sucul de la o lămâie
-    1 lingură de îngheţată de căpşuni (opţional)

Mod de preparare:

Spală fructele, taie-le pe jumătate şi pune-le într-un bol. Adaugă peste ele iaurtul, laptele degresat, apa, sucul de lămâie şi îngheţata. Procesează-le cu blenderul. Pastă cremoasă pe care ai  obţinut-o, toarn-o într-un pahar.  Se bea imediat sau după cel mult 30 de minute.

Smoothie de căpşuni cu miere

Această băutură este recomandată în zilele în care ai nevoie de energie şi atunci când nu te mai poţi concentra. În plus, poate fi băută cu jumătate de oră înainte de a începe antrenamentul fizic.

Ai nevoie de:

-    15 căpşuni
-    ½ cană de iaurt
-    ½ cană de apă de nucă de cocos sau lapte de soia
-    2 linguri de miere

Mod de preparare:

Spală şi taie pe jumătate fructele. Pune-le într-un vas, adaugă peste ele iaurtul, laptele/apa şi mierea şi apoi procesează-le cu blenderul. Băutura cremoasă pe care ai obţinut-o se bea imediat.

Smoothie de căpşuni cu mango şi ananas

Băutura cu mango şi căpşuni poate fi băută în orice moment al zilei, deoarece nu are un conţinut mare de calorii.

Ai nevoie de:

-    5 căpşuni
-    2 felii de ananas
-    2 linguri de piure de mango
-    5 linguri de apă
-    1 lingură de miere

Mod de preparare:

Spală căpşunile şi pune-le într-un vas alături de mango, ananas şi apă. Procesează-le cu blenderul până capătă o textură cremoasă. La final se adaugă mierea şi se amestecă în băutură cu o lingură. Se bea înainte de micul dejun.

Credit foto: www.savynaturalista.com