Garnitură pentru somon

Foloseşte drept garnitură pentru deliciosul somon un sos de ciuperci. Taie 500 de grame de ciuperci cubuleţe şi pune-le la fiert 20-30 de minute. Scurge-le şi pune-le într-o tigaie cu un cubuleţ de unt,2 căţei de usturoi pisaţi şi un ardei iute tocat mărunt. Lasă să se pătrundă aromele pentru 5 minute. Dacă vrei,poţi transforma această garnitură într-un adevărat sos. Este de ajuns să o pui în blender pentru 1-2 minute.

Citeşte şi:

Beneficiile consumului de ciuperci

Dieta-fulger cu ciuperci

Hamburger dietetic

Dacă îţi faci griji din cauza caloriilor şi a grăsimilor saturate dintr-un hamburger clasic,îl poţi înlocui cu varianta sa sănătoasă. În loc de carne foloseşte ciuperci cu pălăria cât mai mare. Pune-le pe grătar până se înmoaie şi presară deasupra puţin caşcaval. Aşază-le într-o chiflă,adaugă puţin muştar şi sos de roşii şi vei avea un hamburger dietetic.

Ciuperci umplute

Aceasta este o reţetă pe cât de uşoară,pe atât de delicioasă. Ai nevoie de 500 de grame de ciuperci cu pălărie de la care rupi picioruşele,100 de grame de brânză,2-3 căţei de usturoi,100 de grame de bacon,sare,piper şi puţin parmezan ras. Toacă picioruşele de la ciuperci mărunt şi amestecă-le cu restul ingredientelor,în afară de parmezan. Umple pălăriile cu această compoziţie,presară parmezanul pe deasupra şi dă-le la cuptor pentru 15 minute.