Pentru micul dejun:salată de vinete dietetică

De ce ai nevoie:3 vinete potrivite,½linguriţă zeamă de lămâie,sare,ulei de măsline extravirgin
Cum se prepară:Cureţi ceapa,o speli şi o toci. Speli vinetele,le ştergi şi le pui la cuptor cu ceapa (45 de minute). Scoţi vinetele de la cuptor,le treci sub un jet de apă rece,îndepărtezi coaja şi le laşi la scurs de zeama amăruie. Toci apoi vinetele cu un cuţit de lemn şi le pui într-un bol. Torni ceapa,sarea,uleiul de măsline extravirgin. Mixezi până când compoziţia devine omogenă.
Cum o serveşti:Cu două felii de pâine neagră şi o roşie mare,la micul dejun.

Pentru prânz:salată bulgărească

De ce ai nevoie:Salată Eisberg,două roşii,un castravete,un ardei gras,ceapă,o linguriţă de ulei de măsline,zeamă de lămâie,câteva măsline light,un ou fiert,150 grame brânză telemea de vacă de maximum 6% grăsime
Cum se prepară:Speli roşiile şi ardeiul gras. Cureţi castravetele şi ceapa,după care le speli. Cureţi ardeiul gras de cotor şi de seminţe. Toci legumele mai mărunt. Torni salata Eisberg într-un bol,adaugi roşiile,ardeiul gras,castravetele,ceapa şi măslinele. Speli brânza şi-o tai bucăţele mai mici. Oul fiert îl tai felii. Adaugi brânza şi oul,potriveşti de sare,ulei şi torni zeama de lămâie,după gust.

Cum o serveşti:Ca atare,la prânz. Cu 30 de minute înainte de prânz,bea o cană de ceai neîndulcit de slăbit de la Canadian Tea.

Pentru cină:salată de castraveţi

De ce ai nevoie:2 castraveţi proaspeţi medii,o ceapă,o legătură mică de mărar verde,sare,o linguriţă ulei de măsline extravirgin,o linguriţă zeamă de lămâie,1-2 linguri de apă rece
Cum se prepară:Cureţi castraveţii şi-i tai felii subţiri. Cureţi şi speli ceapa si o toci fideluţă. Din zeama de lămâie,ulei,sare şi mărarul tocat mărunt prepari o vinegretă,după care adaugi castraveţii.
Cum o serveşti:Cu 250 de grame de ficăţei de pui la grătar.

Campanie susţinută de: