Ieşi la plimbare în parc

Unul dintre factorii care favorizează retenţia de lichide este sedentarismul. Atunci când o persoană este inactivă,corpul reţine fluide în diferite zone,în special la nivelul extremităţilor inferioare. Pentru a preveni şi combate această problemă,este recomandat să faci zilnic o mică plimbare,10-15 minute de mers pe jos sunt suficiente. Acest lucru va ajuta la stimularea circulaţiei sângelui în întregul organism. În caz de oboseală excesivă,masează zonele afectate 5-10 minute.

Citeşte şi:6 motive pentru care este bine să bei apă în primele 60 de secunde după ce te-ai trezit!

Redu consumul de zahăr şi de sare

Cantităţile excesive de zahăr tind să se acumuleze în organism,pentru că nu sunt absorbite. În timp ce zahărul în exces nu este recomandat,cel mai frecvent aliment interzis în regimul celor care se confruntă cu retenţia de lichide este sarea. Cea din urmă împiedică procesul de eliminare a fluidelor. De aceea,medicii recomandă reducerea consumului de sare şi de zahăr.

Mănâncă sănătos

Include în alimentaţie mai multe legume şi fructe proaspete. Acestea au capacitatea de a elimina lichidele acumulate în organism deoarece conţin potasiu,au proprietăţi antiinflamatoare şi,în plus,au efect diuretic. Bananele,avocadoul,portocalele,afinele,ceapa,peştele şi nucile conţin o cantitate mare de potasiu.

Citeşte şi:Ceaiul de scorţişoară:băutura care stimulează metabolismul

Totodată,este important să bei cât mai multă apăşi ceaiuri. De exemplu,ceaiul de păpădie are efect diuretic,permiţând astfel rinichilor să elimine lichidul în exces şi,în plus,este o sursă excelentă de potasiu.

Credit foto:www.steptohealth.com