1.     Limitează aportul caloric al dietei zilnice. Ştii prea bine cum funcţionează treaba cu caloriile:ca să slăbeşti,trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Foloseşte tabele cu calorii ca să ştii care este aportul caloric al alimentelor pe care le consumi. În acelaşi scop,citeşte cu atenţie etichetele produselor. Mănâncă variat,în porţii mici,şi nu depăşi limita de 1400 calorii pe zi. Renunţă la produse semipreparate sau tip fast food,la sucuri industriale şi băuturi carbogazoase,şi prepară-ţi singură felurile de mâncare preferate.

 

2.     Optează pentru alimente sănătoase. Ştii deja care sunt alimentele recomandate:fructe,legume,cereale integrale,peşte,carne slabă. Pofteşti la o pizza sau la o amandină? Mănâncă o felie mică din fiecare,şi împarte restul cu un prieten.
 

3.     Fii consecventă. Se poate să slăbeşti 10 kilograme într-un timp record,însă e foarte probabil ca,odată ce ai încetat să urmezi regimul drastic,să iei din nou în greutate. Cele mai sănătoase şi eficiente diete sunt cele pe care reuşeşti să le impui ca stil de viaţă. O dietă sănătoasă este un agajament pe durată nedeterminată:ideea e să găseşti un echilibru între mâncărurile sănătoase şi micile „nebunii” culinare,la care nu ai cum să renunţi de tot. Şi nu uita că,în ecuaţia asta,e musai să incluzi şi exerciţiile fizice!

 

Citeşte şi:

Slăbeşte fără să te înfometezi

Aşa poţi avea un abdomen plat!