Tarabele pieţelor abundă acum de tot ce e mai bun:mazăre dulceagă,lobodă roşie şi verde,spanac,varză nouă,ştevie acrişoară,ceapă verde,morcovi crocanţi,leuştean,mărar sau pătrunjel aromat… Să nu mai vorbim despre delicioşii cartofi noi. Sunt o bunătate în ciorbele acrite sau în supe.

Dacă ţi-am făcut poftă atunci iată câteva reţete de supe nutritive,care te hidratează din plin în zilele calde şi-ţi aduc imediat senzaţia de saţietate. Şi încă ceva! Nutriţioniştii ne recomandă să nu păstrăm supa în frigider mai mult de două-trei zile. Motivul? Nutrimenţii se pierd şi astfel gustul mâncării se alterează.

Supă de mazăre (180 kcal/ porţia)

Ingrediente: 300 g mazăre,2 morcovi,1 legătură de ceapă verde,1ardei gras roşu,1ţelină mică,1roşie,1lingură ulei,pătrunjel,leuştean,2 l apă,sare,piper.

Preparare:Cureţi şi speli mazărea,morcovul,ceapa verde,ardeiul gras,ţelina şi roşia. Mai întâi,opăreşti mazărea şi apoi o fierbi cu legumele tăiate cubuleţe. Adaugi puţină sare şi ulei. După o oră,adaugi pătrunjelul şi leuşteanul tocate mărunt şi condimentezi cu piper după gust. Dai de pe foc şi serveşti supa călduţă,dar este excelentă şi rece.

Tips:Mazărea conţine fibre care te ajută să eviţi excesele alimentare şi reduce nivelul de zahăr din organism. În plus,vitaminele şi mineralele din rădăcinoase şi verdeaţă te ajută să combaţi stările de vlăguială des întâlnite la persoanele care ţin dietă.

Citeşte articolul complet pe clickpoftăbună.ro.