Ulei din tărâţe de orez

 

Este bogat în grăsimi mononesaturate şi polinesaturate,ambele ajutându-te să pierzi în greutate. Mai mult,acest tip de ulei conţine cantităţi semnificative de antioxidant (γ-oryzanol) care accelerează metabolismul. Nivelurile ridicate de acest antioxidant,care se află în uleiul din tărâţe de orez,s-au dovedit,de asemenea,că reduc nivelul de colesterol „rău“ (LDL).  Poţi să foloseşti acest tip de ulei la prepararea oricărui fel de mâncare,cu excepţia celor care au nevoie să fie gătite la temperaturi ridicate.

 

Ulei de măsline extravirgin

 

Potrivit dieteticianei Neha Chandna,compoziţia uleiului de măslineeste benefică pentru pierderea în greutate. Uleiul de măsline este bogat în grăsimi mononesaturate şi acizi graşi polinesaturaţi,care sunt o alegere mult mai sănătoasă decât grăsimile saturate ce se găsesc în alte uleiuri de gătit. Potrivit unui studiu recent,acizii graşi polinesaturaţi pot îmbunătăţi metabolismul la oamenii obezi. Antioxidanţii din uleiul de măsline sunt benefici pentru metabolism şi-ţi păstrează silueta. Mai mult,acizii graşi mononesaturaţi prezenţi în uleiul de măsline extravirgin duc la reducerea riscului apariţiei bolilor cardiovasculare.

 

Ulei de nucă de cocos

 

Acest ulei conţine trigliceride,care pot fi uşor folosite ca sursă de combustibil de organism. Uleiul de nucă de cocos este termogenic în natură,ceea ce înseamnă că este absorbit uşor de organism,accelerând metabolismul şi grăbind procesul de ardere a grăsimilor. Interesant este că acizii graşi care se găsesc în compoziţia uleiului de cocos dau senzaţia de saţietate pentru mai mult timp. Potrivit unui studiu recent,uleiul de nucă de cocos poate fi un instrument util pentru organism de gestionarea masei de grăsime la persoanele obeze.