Variante de mic-dejun

Ziua 1:250 ml lapte degresat (1,5% grăsime) sau iaurt dietetic de băut cu o jumătate de cană de fulgi de porumb.
Ziua 2:2 felii de pâine neagră cu salată de vinete (preparată cu ceapă şi ulei de măsline,fără maioneză),o roşie mare.
Ziua 3:4 felii de şuncă slabă de pui,o roşie,un ardei gras,2 felii de pâine prăjită de la Natur House.

Variante de prânz

Ziua 1:200 de grame de piept de pui sotat cu fasole verde.
Ziua 2:o porţie de salată bulgărească (mix de salată de la Eisberg,un ou fiert,o linguriţă de ulei de măsline,sare,zeamă de lămâie).
Ziua 3:2 ciuperci gratinate,200 de grame carne de vită la grătar.

Variante de cină

Ziua 1:o porţie de ciorbă de pui cu legume (morcov,dovlecel,roşii,fasole păstăi),  puţin sărată,cu ulei de măsline.
Ziua 2:o conservă de ton în suc propriu.
Ziua 3:o porţie de mămăliguţă cu 2-3 linguri de brânză degresată.

BĂUTURI ADMISE:cafea neagră îndulcită cu îndulcitor natural cu Stevia,fără calorii,de la Sweet&Safe,ceai de slăbit de la Canadian Tea.
VARIANTĂ DE GUSTARE:batoanele cu cereale Nestlé Fitness.
 

Campanie susţinută de: