Spanac

Spanacul este cea mai nutritivă legumă pe care o poţi mânca. Este sursă importantă de substanţe nutritive, cele mai importante fiind fierul, acizii graşi Omega-3 şi acidul folic, care previn afecţiunile cardiovasculare şi care îmbunătăţesc circulaţia sângelui. Mănâncă în fiecare zi câte o porţie de spanac.

Iaurt

După lapte, iaurtul este unul dintre cele mai consumate produse lactate. Cel mai important beneficiu al iaurtul asupra sănătăţii este stimularea sistemului imunitar datorită probioticelor pe care le conţine. Dar, cel mai bun este iaurtul natural, simplu. Aşadar, pentru a obţine doza zilncă de calciu şi proteine, mănâncă câte o ceaşcă de iaurt dimineaţa şi seara.

Roşii

Roşiile sunt legumele care conţin cei mai mulţi antioxidanţi, mai exact – licopen – care reduce riscul de cancer şi alte afecţiuni. Include în alimentaţia zilnică roşiile. Pot fi consumate sub formă de suc (pe care-l bei dimineaţa) sau salată.

Morcov

Betacarotenul, care este prezent în morcov într-o cantitate mare, previne diferite tipuri de cancer, dar şi inflamaţiile din organism. În plus, se ştie că morcovul este foarte bun pentru menţinerea sănătăţii ochilor. Mănâncă în fiecare zi morcov. Această legumă poate fi inclusă în foarte multe feluri de mâncare, plus că poate fi preparat sub formă de suc.

Credit foto: www.pexels.com