Ghimbirul domoleşte febra musculară

După un efort fizic prelungit,este inevitabil să nu-ţi simţi muchii sensibili şi să te doară atunci când îi încordezi. Pentru a alunga această senzaţie este recomandat să consumi câte o linguriţă de ghimbir proaspăt,zilnic. Ghimbirul conţine mai mulţi antioxidanţi decât o cantitate similară de spanac,iar proprietăţile lor antiinflamatoare vor reduce intensitatea durerilor. Poate fi consumat şi de către cei care au atrită deoarece redă mobilitatea arterelor.

Scorţişoara scade colesterolul

Fie că presari puţin praf de scorţişoară peste cerealele de la micul dejun,în cafea sau în paharul cu lapte pe care-l consumi zilnic,acest condiment aduce numai beneficii pentru sănătatea ta. Scorţişoara conţine fibre,calciu,fier şi magneziu care vor contribui la scăderea nivelului de colesterol şi de zahăr din sânge. Totodată,îmbunătăţeşte memoria şi creşte puterea de concentrare.

Citeşte şi:

Ştii cum să păstrezi corect condimentele?

Condimente de ajutor în dietă

Şofran pentru o privire ageră

Vrei să nu-ţi scape nimic din vedere? Atunci nu uita să adaugi în preparatele tale şofran. Astfel vei preveni problemele vizuale şi vei fi o persoană mereu cu zâmbetul pe buze,întrucât împiedică instalarea simptomelor depresiei.

Ardeiul iute,indicat în răceli

Ardeiul iute te ajută să scazi mai repede în greutate,deoarece stimulează metabolismul graţie capsaicinei (substanţa care îl face picant) pe care o conţine. Este recomandat şi celor răciţi,întrucât eliberează căile nazale.