Bea ceai verde

Persoanele care consumă,în medie,patru ceşti de ceai verde în fiecare zi,sunt mai puţin predispuse la depresie decât acelea care nu au acest obicei.

În acest caz,responsabilă cu buna dispoziţie este teanina,un compus al ceaiului verde care are rolul de a grăbi eliberarea serotoninei,un neurotransmiţător prezent în diverse organe,incluzând sistemul nervos central,cu rol important în prevenierea apariţiei depresiei şi a anxietăţii,

Optează pentru un prânz detoxifiant

De la masa de prânz nu trebuie să lipsească legumele şi fructele proaspete,care să completeze un meniu cu peşte şi cereale integrale.

De asemenea,trebuie limitat consumul de alimente procesate,de dulciuri sau prăjeli. Persoanele care mănâncă frecvent astfel de alimente manifestă adesea stări depresive,susţin nutriţioniştii australieni.

Fă sport după-amiaza

Exerciţile fizice efectuate la amiază contribuie semnificativ la creşterea stării de bine a unei persoane. În acest sens,o simplă sesiune de sport-aproximativ 20 de minute-poate spori starea de bine pentru cel puţin jumătate de zi.

Seara consumă alimente bogate în fier

Cina trebuie să fie bogată în alimente ce conţin fier în cantităţi mari. Studiile arată că femeile care obişnuiesc să consume suplimente de fier sunt mai binedispuse decât acelea care recurg la medicamentele placebo.

Pentru o mai bună absorbţie,mai ales în cazul femeilor aflate la menopauză,specialiştii în nutriţie recomandă suplimentele cu fier.