Mănâncă multe fructe şi legume

Antioxidanţii din fructele şi legumele proaspete combat apariţia prematură a ridurilor şi păstrează pielea hidratată şi fermă. Ai grijă ca pe farfuria să fie o varietate de fructe în nuanţe cât mai diverse pentru a fi sigură că o să ai parte de toate vitaminele necesare. În plus,numărul caloriilor consumate va fi mai mic,deci nu vei avea probleme cu greutatea,ceea ce-ţi va păstra zâmbetul pe buze în timpul confruntării cu oglinda.

Nu uita de peşte

Pe măsură ce înaintezi în vârstă masa musculară scade. Poţi preveni acest fenomen dacă consumi carne de pui (fără piele),albuşuri de ou şi tofu. Unele dintre cele mai frecvente afecţiuni cu care te poţi confrunta sunt cele cardiace. Dacă incluzi în dieta ta zilnică peşte gras,cum este somonul sau tonul,ambele bogate în omega-3,riscul de a dezvolta aceste boli scade semnificativ.

Protejează-te de razele nemiloase ale soarelui

Este bine să te expui la soare pentru a obţine necesarul de vitamina D,dar asta nu înseamnă că trebuie să exagerezi. În plus,nu ţi-ar plăcea să-ţi vezi tenul pătat sau să observi cum ridurile câştigă teren. În acest caz,protecţia solară este obligatorie,cu o loţiune cu factor minim SPF 15. Şi ochii au de suferit atunci când soarele este prea puternic,iar o pereche de ochelari este ceea ce ai nevoie pentru a nu te confrunta mai târziu cu cataractă.

Bea o cană cu ceai pe zi

Din păcate multe persoane asociază cana de ceai cu un remediu pentru o afecţiune. Însă,acest lichid aromat te poate ajuta să previi o mulţime de afceţiuni. Este recomandat să bei măcar o cană de ceai alb sau verde pe zi,pentru ca polifenolii din compoziţia lor să-ţi asigure un ten vizibil mai tânăr.

Citeşte şi:

Alimente pentru tinereţe fără bătrâneţe

Masaj facial pentru întinerirea tenului