1. Te ajută să scapi de kilogramele nedorite

Dacă vrei să slăbeşti,atunci micul dejun devine obligatoriu. Persoanele care nu iau masa de dimineaţa,consumă mult mai multe alimente grase în restul zilei,potrivit cercetătorilor efectuate de-a lungul timpului. Dacă vrei să mănânci mai puţin la prânz şi seara şi să nu mai pofteşti după alimente dulci,consumă la micul dejun proteine de calitate superioară,legume şi fructe.

2. Te încarcă cu energie

Mănâncă bine de dimineaţa ca să ai energie cât cuprinde! Altfel,îţi va fi mult mai greu să te concentrezi la lucrurile pe care le ai de făcut şi te vei gândi mai mult la ce alimente bogate în calorii “goale” să mănânci.

3. Menţine inima sănătoasă

Studiile arată că persoanele care iau micul dejun,au nivelurile de colesterol mai mici şi au mai puţină insulină în sânge,în comparaţie cu cei care sar peste masa de dimineaţă.

4. Creşte sistemul imunitar

Ne aflăm în sezonul gripei şi al răcelii,iar pentru a ne feri de afecţiunile de sezon,specialiştii spun că o masă copioasă luată de dis-de-dimineaţă ar putea avea un efect benefic asupra organismului. Tot ce trebuie să faci este să incluzi pe lista de alimente-fructele şi legumele bogate în vitamina C şi alţi antioxidanţi importanţi.