De ce ar trebui să-l consumăm cu încredere (şi,dacă se poate,m zilnic)? Pentru că are doar 25 de calorii,1,9 g de fibre (la 100 g) şi 80% apă. 100 g de ardei conţin 125 mg vitamina C,adică doza zilnică recomandată.

Adăugaţi la asta:0,80 mg vitamina B6 şi 0,45 mg vitamina K,precum şi cantităţi bunicele de potasiu,calciu,mangan şi molibden,şi-o să aveţi dintr-o dată toate argumentele!

Să vedem însă la ce îl putem folosi!

1) Reduce riscul de stop cardiac

Deoarece conţine cantităţi importante de vitamina B6 şi acid folic,ardeiul gras este recomandat în prevenirea aterosclerozei,a bolilor de inimă şi a diabetului. Vitamina B6 şi acidul folic reduc nivelul rde homocisteină (care poartă vina deteriorării vaselor de sânge,fapt ce duce la apariţia riscului de stop cardiac sau accident vascular cerebral). Şi fratele său mai mic (şi mai sprinten) ardeiul iute reglează circulaţia sângelui şi favorizează dilatarea vaselor de sânge,stimulează activitatea inimii şi previne riscul apariţiei atacului cerebral.

Citeşte textul integral pe ANTENA SATELOR.