1. Odineşte-te suficient

Dormi cel puţin 7 ore pe noapte. Somnul e la fel de important pentru organism aşa cum este apa, dar de multe ori uităm acest lucru. Milioane de oameni de pe întreg globul se confruntă cu insomnii sau au un program de somn haotic. În urma studiilor realizate de Asociaţia Naţională de Somnologie , s-a contatat că există peste 70 de tipuri de tulburări de somn. Concluzia: nu neglija importanţa somnului.

2. Metode pentru relaxarea minţii

Acestea au rolul de a-ţi da o stare de bine şi de a te ajuta să te detaşezi de toate problemele de peste zi. Le poţi face înainte de culcare şi dimineaţa, imediat după ce te-ai trezit. În ce constau? Primul pas este să te concentrezi pe respiraţie, să inspiri şi să expiri cât mai profund. Al doilea pas constă în a te gândi la motive pentru care eşti recunoscătoare, gratitudinea fiind una din metodele de a te face să fii conştientă de prezent şi de lucrurile bune care au loc în viaţa ta.

3. Exerciţii fizice intense

În ciuda dovezilor incontestabile care arată cât de multe beneficii aduc corpului, doar o treime din populaţia cu vârste curprinse între 25 şi 64 de ani practică sport cu regularitate. Exerciţiile fizice făcute dimineaţa îţi vor da energie pentru întreaga zi, îmbunătăţesc circulaţia sângelui şi previn apariţia stresului şi a depresiei.

4. Hrană pentru minte

Citeşte şi investeşte în educaţia ta. Nu lăsa să treacă o zi fără să fi citit măcar câteva pagini. Chiar dacă nu dispui de mult timp, poţi face acest lucru în drumul spre serviciu sau seara, înainte de culcare. Poţi asculta şi cărţi audio atunci când te afli la volan. Vei vedea că memoria şi imaginaţia se vor îmbunătăţi şi vei percepe lumea într-o manieră diferită, mult mai amplă.