Bea multă apă,mai ales înainte de masă

 

Avem nevoie de apă pentru a trăi. Marea majoritate a oamenilor trăiesc într-o stare uşoară de deshidratare cronică,ceea ce duce la un consum redus de energie şi creşterea în greutate. Pentru a nu avea probleme de sănătate şi pentru a pierde în greutate,bea apă înainte de fiecare masă şi în orice moment în care simţi că nu ai energie.

 

Mestecă mai mult timp alimentele

 

O teorie populară susţine că mâncatul lent îi ajută pe oameni să piardă în greutate. Motivul? Există o întârziere între momentul când înghiţi alimentele şi momentul în care produsele alimentare transmit spre creier informaţii cu privire la reducerea senzaţiei de foame. Această întârziere îi determină pe oameni să mănânce mai mult decât este necesar,la sfârşitul mesei. Dacă vrei să slăbeşti,mestecă fiecare muşcătură de cel puţin douăzeci de ori.

 

Plimbă-te după fiecare masă

 

Mersul pe jos după masă este unul dintre acele mici trucuri care ajută la pierderea de grăsime. Mişcarea după o masă activează receptorii,făcând ca muşchii să absoarbă toată glucoza pe care tocmai ai mâncat-o.

 

Adaugă suc de lămâie,miere şi scorţişoară pe preparatele culinare

 

Este bine cunoscut faptul că produsele alimentare mai sănătoase tind să fie acelea pe care corpul le absoarbe mai lent,în timp ce produsele alimentare nesănătoase sunt de multe ori foarte repede digerate. Din fericire,există modalităţi prin care îţi poţi face corpul să digere orice mâncare mai lent. Adaugă suc de lămâie şi scorţişoarăpeste mâncare. Înlocuirea zahărului de masă cu o cantitate mică de miere,de asemenea,pare să îmbunătăţească nivelul de zahăr din sânge,cel mai probabil pentru că mierea este digerată mai lent decât alte zaharuri.