Iată câteva strategii pentru a creşte aportul vegetarian:

1.  Bea un shake de micul dejun

O mână de varzăsau alte frunze verzi care au substanţe nutritive puse într-un shake,te încarcă cu energia de care ai nevoie în fiecare zi. În plus,conţin proteine şi îţi potolesc foamea.

2. Mănâncă multe salate

Înlocuieşte alimentelepe care obişnuieşti să le consumi la cină,cu verdeţuri la care poţi adăuga unele sosuri sau felii de avocado pe care le stropeşti cu ulei de măsline extra-virgin şi oţet de vin roşu pentru o masă delicioasă şi sănătoasă.

3. Bea cât mai multe sucuri naturale

Sucurile comerciale nu se compară cu cele naturale,preparate de tine,acasă. Cele mai bune sucuri sunt cele de culoare verde pur,combinate cu un pic de suc de lămâie sau ghimbir. Sunt pline de savoare,conţin fibre şi te încarcă cu energia de care ai nevoie.

4. Mănâncă legume ca un aperitiv crocant

Mănâncă broccolişi sparanghel în combinaţie cu humus. În plus,chips-urile de varză cu guacamole conţin un nivel scăzut de zahăr,comparativ cu popcornul pe care îl mânânci în timp ce te uiţi la film.

Să devii vegetariană poate fi o provocare pentru tine. Dacă începi să consumi numai legume şi fructe,vei vedea că te vei simţi mult mai bine,vei fi plină de energie şi o să vrei să-i convingi şi pe cei din jurul tău să devină vegetarieni.