Alimentele prăjite 

Studiile au relevat faptul că persoanele care consumă în fiecare zi alimentepreparate prin procedeul prăjirii au dureri articulare mai puternice decât persoanele ce aleg să prepare mâncarea  prin fierbere sau la cuptor.

 Alimentele sărate 

Chipsurile,biscuiţii cu sare,alunele cu sare sau orice alte alimente cu un conţinut mare de sare  provoacă complicaţii de sănătate. Pe lângă problemele cardiovasculare,aportul prea mare de sare agravează durerile articulare prin creşterea nivelului de inflamaţie.


Citeşte şi:

Leacuri care amelioreză artrita

Cum domoleşti durerile de articulaţii


 Zahăr şi alimente bogate în carbohidraţi 

La fel ca sarea şi excesul de zaharuri,mai ales cele din alimentele procesate,declanşează durerile articulare. Aşadar,renunţă la produsele de patiserie,la covrigei,la prajituri sau fursecuri şi vei observa o îmbunătăţire a stării de sănătate. Poţi consuma în schimb cât mai multe fructe proaspete,ce conţin zaharuri neprocesate.

 Excesul de Omega-6 

Omega-6 este un acid gras esenţial,ce nu poate fi produs de organism,dar care este vital în buna funcţionare a acestuia. Aportul de Omega-6 poate fi luat din alimente,cum sunt nucile şi seminţele,sau sub forma suplimentelor alimentare. Însă,luat în cantităţi mari el poate face mai mult rău decât bine,provocând dureri articulare.

Alimentele din făină albă

Este folosită la fabricarea tuturor produselor de patiserie,dar mai ales a pâinii. Însă,făina albă este un carbohidrat rafinat,cu efecte nocive asupra organismului. Înlocuieşte pâinea albă cu cea neagră sau integrală şi nu vei mai fi chinuită de dureri articulare mari.