Zahărul împiedică creşterea părului

Dacă vrei să ai un păr sănătos,stai cât ma departe de dulciuri. Zahărul încetineşte absorbţia de proteine,esenţiale pentru un păr puternic. Nici vitamina E nu trebuie să lipsească din alimentaţia ta,deoarece dacă ai o cantitate mare de zahăr în sânge,această vitamină nu va mai fi la fel de eficientă.

Sare,dar cu măsură

Cartofii prăjiţi şi popcornul au un gust mai bun dacă sunt mai săraţi. Însă,o cantitate prea mare de sare înhibă creşterea părului. Doza zilnică maximă de sare nu ar trebui să depăşească cantitatea de 2300 mg şi chiar mai puţină dacă suferi de hipertensiune,diabet sau dacă ai peste 50 de ani.

Evită făina albă

De obicei refuzi alimentele preparate din făină albă,deoarece ştii că sunt o sursă de carbohidraţi,care duc în timp la acumularea de kilograme în plus. Însă pâinea albă,pastele şi produsele de patiserie subţiază firul de păr,ceaa ce-l va face să fie din ce în ce mai fragil şi să crească mai greu.


Citeşte şi:

Ponturi pentru îngrijirea părului

Dieta care opreşte căderea părului


Băuturile carbogazoase,un pericol

Parcă un pahar cu suc rece acidulat merge de minune alături de un prânz delicios. Însă acest pahar conţine şi o cantitate mare de zahăr procesat,îndulcitori artificiali şi coloranţi care nu oferă părului substanţele nutritive de care are nevoie. Mai mult,sucurile acidulate vor favoriza uscarea firului de păr,ceea ce-i va întârzia regenerarea.

Alcoolul,nociv pentru firul de păr

Dacă vrei cosiţe bogate,încearcă să renunţi la băuturile alcoolice. Acestea reduc cantitatea de zinc,acid folic,vitamina B şi vitamina C din organism şi astfel părul îşi va pierde strălucirea. Mai mult,fără substanţele nutritive necesare,părul va fi din ce în ce mai fragil şi va cădea cu uşurinţă.