5 alimente care îţi reglează echilibrul hormonal:Caisele uscate

 

Caisele uscate,la fel ca şi alte fructe deshidratate,conţin cantităţi importante de fitoestrogeni. Aceşti compuşi chimici au în organism un rol asemănător estrogenilor,ceea ce este folos în cazul persoanelor care suferă de o scădere a producţiei acestor hormoni.

 

 

5 alimente care îţi reglează echilibrul hormonal:Lăstarii de soia verde

 

Lăstarii de soia verde sau mugurii de soia sunt extrem de eficace pentru reechilibrarea balanţei hormonale. Sunt excelenţi pentru buna funcţionare a glandelor suprarenale şi ajută organismul să gestioneze mai bine stresul. Stimulează producţia de cortizol şi de adrenalină la nivelul suprarenalelor.

 

 

5 alimente care îţi reglează echilibrul hormonal:Uleiul de cocos

 

Uleiul de cocos reglează glicemia şi producţia de insulină,stimulează tiroida şi ajută la restabilirea armoniei,într-un organism obosit şi stresat.

 

 

5 alimente care îţi reglează echilibrul hormonal:Legumele crucifere

 

Brocoli,conopida,varza,varza de Bruxelles ajută la restabilirea echilibrului hormonal. Consumul lor duce la scăderea nivelului de testosteron şi stimulează dezvoltaera musculară,contrabalansând efectele îmbătrânirii. Ajută la relaxare şi la instalarea stării de bine.

 

 

5 alimente care îţi reglează echilibrul hormonal:Seminţele de in

 

Semineţle de in ajută la metabolizarea estrogenilor în organism. Este un proces important,pentru că scade riscul dezechilibrelor la nivel celular şi dezvoltării celulelor canceroase.