Arterele sunt sistemul circulator al organismului. Orice inflamaţie,depunere de grăsime sau tensiunea crescută,pun în pericol capacitatea lor de a asigura transportul sângelui şi implicit,sănătatea întregului organism.

Citeşte şi:

7 alimente minune pentru o inimă sănătoasă

Usturoiul reduce colesterolul

Kiwi şi pepenele galben

Antioxidanţii din aceste alimente reduc nivelul de LDL,adică de colesterol rău din sânge,care în timp duce la apariţia de depuneri de grăsime pe artere. Mănâncă un kiwi pe zi sau,când este sezonul,o  jumătate de pepene galben pe zi şi colesterolul nu-ţi va mai face probleme.

Creveţii

Poate ţi se va părea ciudat,deoarece creveţii au mult colesterol,dar au şi numeroase beneficii pentru sănătatea inimii. Conţin taurină,un amino-acid care acţionează ca o folie protectoare pentru artere. Consumă o salată cu creveţi de două ori pe săptămână şi ai grijă să nu adaugi prea mult sos,întrucât efectele benefice se vor diminua.

Grefele şi sucul de merişoare

Au proprietatea de a împiedica stocarea de grăsime în artere,redirecţionând-o în schimb către celulele corpului unde este transformată în energie. Este necesar să bei câte un pahar de suc de merişor de trei ori pe zi sau să mănânci o grefă zilnic,iar arterele tale vor fi protejate.