Albuşurile de ou

Sunt o sursă echilibrată de proteine şi de carbohidraţi. Dacă urmezi o dietă însoţită de exerciţii fizice,este important să adaugi la meniul zilnic carbohidraţi,întrucât aceştia vor contribui la formarea masei musculare şi-ţi vor ajuta organismul să-şi revină mai repede după efortul depus. Pentru a avea efectul scontat pregăteşte albuşul prin fierbere sau sub formă de omletă,dar în câteva picături de ulei.

Pâine integrală

Pâinea integrală sau cea neagră are un aport mult mai ridicat de fibre decât pâinea albă. Acest lucru înseamnă că vei consuma o cantitate mai mică de hrană,şi în consecinţă mai puţine calorii. Fibrele îţi vor conferi o senzaţie de saţietate de lungă durată,vor stimula scăderea colesterolului şi  vor echilibra nivelului de zahăr din sânge.

Fructele

Chiar dacă în perioada în care vrei să slăbeşti este indicat să consumi cât mai puţini carbohidraţi,acest lucru nu înseamnă că trebuie să renunţi complet la ei. Îi poţi lua într-o cantitate suficientă din fructe şi astfel vei avea şi aportul zilnic de energie de care are nevoie organsimul tău. Aşadar ori de câte ori pofteşti după ceva dulce,este mai bine să-ţi îndrepţi atenţia către un fruct.

Citeşte şi:

5 ajutoare de nădejde pentru silueta ta

Dieta care te energizează

Salatele verzi

Este imposibil să urmezi un regim şi să nu incluzi măcar o salată în meniul tău zilnic. Prepară-ţi una din legume verzi,întrucât sunt bogate în fibre,fier,calciu,vitamina K sau vitamina C. În plus,nu conţin deloc carbohidraţi sau grăsimi. Aşadar,400 de grame de salată consumate în fiecare zi te pot ajuta să ajungi mai repede la silueta mult visată.

Iaurtul

Calciul este un mineral care contribuie la arderea mai rapida a celulelor grase şi care,în acelaşi timp,stimulează producerea de cortizol,hormonul responsabil pentru stabilirea nivelului normal de colesterol,dar şi a hipertensiunii.