Somon

Este unul dintre alimentele cu cel mai are număr de antioxidanţi,care au capacitatea de a dizolva celulele grase. De asemenea,aportul de Omega-3 din compoziţia somonului nu doar că scade apetitul,dar reduce inflamaţia şi întăreşte structura ţesuturilor pielii. Substanţele toxice din sânge vor fi eliminate mai repede,circulaţia va fi îmbunătăţită,iar pielea va fi mai fermă.

Seminţe de floarea-soarelui

Nu trebuie să lipsească din dieta ta,deoarece sunt o sursă importantă de vitamina E,potasiu şi zinc,precum şi vitamina B6,care are proprietatea de a transforma proteinele,întărind astfel ţesuturile. Sunt diurerice naturale,eliminând excesul de apă care face celulita mai vizibilă.

Ardei iuţi

Pentru ca metabolismul tău să fie mai eficient,ai nevoie de capsaicina din conţinutul ardeilor iuţi,în special a celor roşii. În decursul a trei ore după ce îi vei consuma,metabolismul se va accelera cu 25%. Astfel,kilogramele în plus vor dispărea mai repede,iar pielea va fi mai fină.

Citeşte şi:

Alimente bune pentru inima ta

3 mituri despre metabolism

Afine

Sunte cele care stimulează producţia de colagen,creând noi ţesuturi ale pielii,care vor îmbunătăţi vizibil aspectul şi textura pielii.

Oţet de mere

Este ideal ca dressing pentru salate,iar potasiul,magneziul şi calciul vor ajuta organismul să scape de toxine şi de excesul de apă,care dau pielii acel aspect neplăcut,mai ales în zona şoldurilor şi a abdomenului.