Pe lângă toate “tratamentele-minune”,pe care le poţi încerca,dar care nu sunt întotdeauna şi eficiente,există şi alternative.

Alimentaţia sănătoasă se află,de cele mai multe ori,la baza piramidei sănătăţii noastre generale,garantând,deci,şi o creştere a părului (şi a unghiilor).

Iată câteva alimente care nu trebuie să-ţi lipsească din dieta zilnică/săptămânală.

 

 

Somonul

 

 

Acest peşte are numeroase substanţe nutritive,care promovează creşterea părului.

Conţine,printre altele,vitamina D şi proteine,dar şi acizi graşi Omega-3 acizi,care susţin o bună circulaţie şi un scalp sănătos.

 

 

 

Ardeiul gras galben

 

 

Conţine de aproape 5 ori şi jumătate mai multă vitamina C decât portocalele (341 mg,comparativ cu doar 63 mg).

Asta e o veste bună pentru părul tău,întrucât vitamina C este un bun antioxidant,care întăreşte foliculii firului de păr şi previne ruperea acestuia.

 

 

Ouăle

 

 

Sunt o sursă excelentă de Omega-3 şi biotină (pe care mulţi oameni încearcă să o procure din suplimente alimentare).

Trebuie să ştii,totuşi,că nu albuşul oului este cel responsabil pentru că face părul lung şi frumos,ci gălbenuşul. Ba mai mult de atât,un consum prea mare de albuşuri poate bloca,de fapt,absorbţia biotinei în organism,provocând epuizarea acestui micronutrient.

 

 

Seminţele de floarea-soarelui

 

 

Doar câteva dintre aceste micuţe seminţe îţi poate furniza o abundenţă de vitamina E,care sporeşte fluxul de sânge la nivelul scalpului şi promovează,deci,creşterea mai rapidă a părului.

Le poţi presăra în salatele tale,poţi face chiar şi prăjituri cu ele sau le poţi mânca crude,pe post de gustare,între mese.


Migdalele

 

 

Aceste nuci îţi vor face părul să crească mai repede şi mai rezistent,datorită conţinutului lor ridicat de biotină. O cană de migdale conţine aproape 1/3 din necesarul zilnic.

Având un aport constant de migdale,vei putea vedea rezultatele într-o lună sau două,după ce le-ai introdus în dieta ta.