Roşiile protejează pielea

Consumând în fiecare zi,sub formă de salată,câteva roşii,nu vei avea probleme cu tenul în această vară. Fiindcă are un conţinut bogat de antioxidanţi,precum licopenul,vitamina A şi vitamina A,roşia te protejează de razele ultraviolete ale soarelui.

Dovlecel,pentru un bun tranzit

Dovleacul este recomandat pentru reglarea tranzitului intestinal,fiind extrem de bogat în fibre,minerale şi vitamine.Totodată,conţine şi foarte puţine calorii. Îl poţi consuma sub formă de mâncare de dovlecei,supă de dovleac sau chia şi crud,în combinaţie cu alte legume,în salată.


Cerealele îţi dau rezistenţă

Deoarece conţincarbohidraţi,multe vitamine,minerale si fibre,cerealele sunt ideale pentru a-ţi da energie.Trebuie să le consumi în fiecare dimineaţă,cu lapte,la micul dejun. Vei observa că vei avea mai multă rezistenţă la muncă şi te vei cncentra mai uşor.

Kiwi,pentru un tonus ridicat

Fructele de kiwi sunt numai bune de mâncat,mai ales în zilele caniculare de vară. Fiindcă au un conţinut bogat de vitamina C,vitamina E,betacaroten,vitamina B şi acid folic,alungă imediat orice urmă de oboseală. Este indicat să consumi trei-patru fructe pe zi.

Câştigi energie cu paste

Dacă vei consuma paste,cel puţin o dată pe săptămână,nu te vei mai simţi lipsită de energie. Sunt bogate în carbohidraţi,substanţe de care organismul are mare nevoie,în special în perioada verii,când există riscum mai mare de a suferi de deshidratare.