5 alimente care-ţi scad glicemia. Scorţişoara

Oamenii de ştiinţă susţin că acest condiment,adăugat în preparate,poate ajuta la scăderea nivelului de zahăr din sânge. Este necesar să urmezi o cură de 40 de zile,în care să adaugi câte 1 g de scorţişoară zilnic în preparate. Deoarece scorţişoara este foarte aromată nu vei mai simţi nevoia să adaugi mult zahăr în dulciuri. O poţi pune chiar şi în cafea.

5 alimente care-ţi scad glicemia. Orzul

Numeroase studii au confirmat multiplele beneficii pentru sănătate a consumului de cereale integrale. Asociaţia nutriţioniştilor din Statele Unite a recomandat consumul a 3-5 porţii de cereale integrale pe zi în cazul adulţilor.Orzul,în special,este bogat în beta-glucan,care scade nivelul de zahăr din sânge. Poate fi adăugat în supe,salate şi chiar aluaturi de prăjituri.

5 alimente care-ţi scad glicemia. Ovăzul

Cei care suferă de diabetîşi pot începe ziua cu o porţie de budincă de ovăz cu iaurt. Pe lângă  faptul că stabilizează nivelul glicemiei,ovăzul scade LDL-ul,adică „colesterolul rău“  şi te ajută să scapi mai repede de kilogramele în plus. Evită ovăzul prefiert,deoarece poate fi îmbogăţit cu zahăr.

5 alimente care-ţi scad glicemia. Ceapa

Ceapa este cea mai bună sursă de crom,un mineral important pentru controlul nivelului de zahăr din sânge. Cromul ajută organismul să tolereze glutenul,ceea ce contribuie la formarea de insulină,atât de necesară celor care suferă de diabet.

5 alimente care-ţi scad glicemia. Spanacul

Un alt aliment indispensabil diabeticilor este spanacul deoarece şi acesta contribuie la secreţia de insulină. În plus,persoanele care au diabet de tip 2 au în general nivelul scăzut de magneziu. Spanacul este bogat în substanţe nutritive,cum este beta-carotenul,luteină,vitamina K,magneziu,calciu şi potasiu.